I'm Back!

Ärligt talat så har jag inte haft varken tid, ork eller lust att bloggat den här månaden jag varit borta..

Det har varit så mycket annat att jag inte orkat skriva här..

Men nu ska jag försöka va tillbaka, börjar lite smått iallafall..

Dessutom har jag köpt en ny kamera så nu kan det äntligen komma in lite nya bilder!

Det som hänt är väl att jag klarat 34,5 hp hittills, alla tentor. Om 2 veckor är nästa tenta så det blir mycket plugg de här kommande veckorn, både själv och med kursarna.

Annars har jag hunnit bo in mig ordentligt här i lägenheten och OJ vad jag trivs bra. Visst är det dyrt och så vidare, men jag trivs jättebra och ett stort plus är att det bara tar drygt 5 minuter att gå till skolan! Det är nog det bästa! :)

Det har inte hänt så mycket annat i mitt liv, umgåtts med vänner men inte så mycket annat. Skolan tar mycket tid och kraft.

Idag blir det genetikplugg och ikväll blir det tv!

Sitter och lyssnar på Sonja Aldéns låt, Du är allt..
Den är så fin, får nästan ont i magen av den..

Har ju varit med om ett ganska jobbigt uppbrott och jag är väldigt känslig för kärlekslåtar..

Nej nu ska vi vara lite positiva :)

Ska ta och plugga lite nu men jag kommer tillbaka senare..

Blev ett långt inlägg nu, men va ju tvungen att uppdatera lite om vad som hänt i mitt liv :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0