Tjenare

Tjenare!

Sitter just nu med min kemibok, organisk kemi och försöker förstå någonting.. Går inte så bra som jag önskade men det är bara att kämpa på.. Tog dock en liten paus för att sätta mig här en stund..

Idag har jag inte gjort något speciellt, lyssnat lite på musik och pluggat lite..

Kvällen blir likadan, plugga och bara ta det lugnt framför tvn.. Hade tänkt gå på bio, Rallybrudar går här nu men jag kände att jag bara ville vara hemma och försöka plugga lite också..

Förresten, kvällen igår med Alexander var mysig.. Vi tittade på Idol och käkade pizza och bara var.. Riktigt skönt faktiskt.

Nej nu är det nog dags att återgå till min kära kemibok :)

Imorgon drar jag och mamma tidigt tillbaka till Göteborg eftersom jag ska titta på en ny lägenhet.. Spännande!! Återkommer med rapport om hur det blir!

Kram!




Är antagligen dags att börja packa flyttlådor snart igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0