Snabbgenomgång

Vi kör en liten snabbgenomgång på vem jag är och vad jag gör:

Namn: Johanna
Ålder: 19
Bor: Göteborg
Civilstatus: Singel
Jag är en ganska nybliven student på Göteborgs Universitet, började denna terminen läsa Apotekarprogrammet. Flyttade från den lugna landsorten 20 mil till den näst största staden. Jag trivs jättebra och har träffat mycket nya vänner.
På fritiden gör jag inte så mycket, pluggar och sitter vid datorn mest och på någon helg i månaden åker jag hem till mitt "gamla" hem.

Har tänkt att jag ska försöka ta mig tid att skriva lite i bloggen varje dag, dels för att det är roligt men framförallt för att få ut allt man tänker och känner och att man kan gå tillbaka och se vad man gjorde "förr".

Sedan kommer det säkert bli lite tips och sådant också :)

Det kommer ett inlägg ikväll med massa tips!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0