Mellanladdning

Jag gör en liten mellanlandning här.. Har fixat lite reklam och sådant :)

Har tenta på tisdag så den mesta tiden har gått åt till att plugga.. Men efter tentan ska jag försöka komma igång igen..

Kan göra en liten update om vad som hänt sen sist:

- Jag har fått den nya lägenheten, får flytta in den 15 december :) Ska dock vänta lite eftersom det är typ 70 lägenheter som ska flyttas in samtidigt..  Jag har ju ändå kvar den här lägenheten..

- Vi hade tacksittning får våra faddrar så jag jobbade i köket, kort sammanfattat: ALDRIG MERA KÖKET! Annars var det en trevlig kväll med mina fina.. :)

- Plugg, Plugg och plugg! Har varit i skolan ungefär 25 dagar i rad.. Ja jag vet, det är extremt..

- Jag har även fått tillbaka den första tentan jag gjorde, VG! Vilken lättnad att ha klarat första kursen..

Den här kursen känns dock lite värre, det kommer aldrig att gå.. Fast vi får hoppas på det bästa.. Så länge man får 50 poäng så är det lugnt :P



Den här boken är det vi har till tentan, Jösses säger jag bara.. Men det kommer att gå! Jag tror på de andra och de andra tror på mig :)

Kvällen kommer att spenderas framför teven och datorn.. Pluggar nästan ingenting hemma men jag ska till skolan vid 10 imorn igen..

Kanske kommer in med några tips eller något senare :)

Ha det bra så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0