Beck vs Wallander

Vad gör ni?

Jag tittar på I en annan del av Köping.. De är ju bara för goa!

Sen blir det  Wallander-Mastermind..

Vad tycker ni, är Wallander eller Beck bäst?

Jag vet faktiskt inte.. Gillar Persbrandt skarpt men samtidigt gillar jag Johanna Sällström och Ola Rapace.. Svårt val helt enkelt..

Imorn är det skola igen, känns som att det inte varit skola på hur länge som helst.. 

Har värsta svenska uppsatsen som ska vara klar på fredag.. kommer få hålla på med den hela veckan..
Sen är det ju det där projektarbetet som måste bli färdigt..

Nu börjar Wallander..

Sov gott så hörs vi imorn!


image53  VS  image54



Kommentarer
Postat av: The City

Om jag måste välja, Wallander :)

2008-03-09 @ 21:38:01
URL: http://thecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0