Torsdag

Hej bloggen!

Kom hem från jobbet för en timma sen och är just nu helt slut, det tar på krafterna att jobba när man är van att sitta i en skolbänk hela dagarna..

Som sagt så ska jag börja på ApotekarprogrammetGöteborgs Universitet om en månad och då ska man ju köpa kurslitteraturen.. Jag har letat på nätet och huvudboken har varierat väldigt i pris, från 459 kr till 2625 kr! Ringde till syon på kemin och frågade om det verkligen kunde vara så men hon sa att jag skulle köpa den billigaste, huvudsaken är att det är rätt upplaga.. Får beställa det snart så jag kan kolla lite i dom innan jag börjar..

Som jag tidigare skrivit, tror jag, har jag fått en lägenhet på gibraltargatan, jättenära Chalmers där jag ska plugga kemi första terminen. Ska åka ner på fredag om en vecka och skriva kontraktet och börja flytta in.. Det känns helt overkligt!

Idag ska jag bara ta det lugnt, kanske plocka lite i mitt rum och i garderoben, men först ska jag ta en dusch, känner mig jättesmutsig.. inte så konstigt egentligen.. Imorn jobbar vi 10 timmar istället för 8, blir tufft men sen är det ju helg! och bara en vecka kvar!

Hörs senare eller imorn..

Ha en bra dag!



Jättegammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0