Nu så!

Jösses! Det  är över 2 veckor sen jag uppdaterade, jag som skulle bättre mig..

Nej men det har varit väldigt mycketatt tänka på så jag har verkligen inte orkat uppdatera här..

Jag kan säga så här, jag har avslutat något som jag borde ha avslutat för länge sedan.. Det var jobbigt men nu känns det bra..

Det har inte hänt så mycket sen sist, men en liten snabb update:

- Jag klarade organkemitentan och har nu börjat med en ny kurs, biokemi.. Kommer bli tufft men det är bara att plugga

- Jag har packat alla mina saker och imorn kommer en flyttfirma och flyttar allt åt mig :)

- Jag har firat jul hemma hos mamma och pappa i Gullspång förstås. Blev till att träffa bror en sväng på julafton och sen var vi hos syster Maria på juldagen. Då spelade jag massa tvspel med mina fina systersöner  Erik och Olof :)

En kort update på vad som hänt sen sist.

Som sagt, imorgon tar jag och mamma tåget jättetidigt från Mariestad ner till Gbg och packar det sista innan flyttfirman kommer och hämtar allt. Den 3:e Januari åker jag, mamma, pappa och Kenth ner till IKEA och Jysk och köper de möbler som fattas. Sen stannar jag i min nya, fina lägenhet.

Nu tänkte jag gå ner i källaren och spela lite piano. Sen ska jag kanske plugga lite. Behöver gå och lägga mig i tid också, ska upp vid halv 4 imorn (!). Nu några dagar har jag gått och l
agt mig typ vid 2 och sovit till 12, så jag förstår inte hur jag ska komma upp imorn!

Har förresten fortfarande ingen kamera så det blir inga nya bilder :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0