Måste börja komma igång..

Shit jag måste börja komma igång och blogga lite igen.. Trodde inte jag skulle ha tid men jag sitter hela tiden vid datorn.. Skulle behöva plugga mer än jag gör men jag är alltid seg i starten.. hehe

Idag börjar jag kl 13 med föreläsning i termodynamik. Jag fattar verkligen ingenting av det.. Tyvärr gör inte dom andra det heller.

Efter föreläsningen är det räknestuga med vår älskade värmlänning Lennart! han är bäst och det är tur för jag har mycket jag behöver hjälp med idag..

Imorn är det provsittning så jag åker inte hem över helgen.. Ikväll blir det städa lite eftersom Susanne ska sova här.. :) På söndag blir det plugg! Måste verkligen komma igång..

Nu ska jag käka lite och sen plugga lite innan jag drar till föreläsningen, tar ju bara 5 min att gå.. Gött! :)

Ha en bra dag så hörs vi kanske ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0