Shopping!

Hej bloggen!

Idag var det som vanligt segt på jobbet.. Är så varmt och det är ingen bra luft..

När jag kom hem tog jag en dusch och slängde i mig lite mat, sen åkte jag och mamma till Mariestad.. Skulle lämna lite saker till Daniel och självklart blev det lite shopping..

Blev en lite vidare svart t-shirtJC som jag även har i rosa.. Så himla sköna.. 59.50 kr! Älskar rea!
Sen blev det två blusarLindex, en vit och en lite denimaktig. Där blev det även en rosa vid tunika, lite häftig faktiskt.. Sen blev det även ett par blåa jeans, vet inte om jag vågar använda dom men dom satt så bra och var ju billiga.. På Lindex var det "ta 2 reaplagg och betala för 1". Jag fick alltså två plagg gratis och allt gick på 268 kr!!! Jag säger ju att jag älskar rea..

Bilder kanske kommer... Har så stökigt i mitt rum nu då jag sover i källaren så jag har inte orkat plocka i ordning i sängen..

Resten av kvällen blir det tv och kanske lite plock.. Har knappt kollat på det jag handlade i Ullared.. Blev mycket kläder där med, var även förbi Lager 157 på vägen hem så det blev kläder det med..

Säger till mamma och pappa att jag laddar upp inför studietiden för då lär jag inte ha råd till att köpa några kläder.. Usch vad tråkigt..

Ha en underbar kväll!



Drink vi fick på Ålandskryssningen, Cinderella Cooler (dålig bild från mobilen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0