Comeback :)

Ska försöka komma tillbaka lite till bloggandet men det kommer gå segt.. av många anledningar..

Iallafall så har jag och Daniel gjort slut nu efter mycket om och men. Det känns bra på ett sätt men självklart är det jobbigt efter 3 år tillsammans.. Men jag tror att båda två mår bäst av att vi inte är ihop. Vi är absolut kompisar men det är det enda nu..

Jag har fått en lägenheti Gbg. Jättemysig ser den ut på korten och idag ska min kusin gå och titta på den.. Den blir det nog. Dyr men har typ 500 m till Chalmers där jag ska läsa första terminen, kan det bli bättre?

Igår började jobbet igen, jobbar förmiddag den här veckan och eftermiddag nästa vecka och sen är det slut! Så skönt men det känns jättebra att ha tjänat så mycket pengar på egen hand..

Nu ska jag gå och få nånting i magen, har slitit på jobbet idag :p

Jag ska försöka uppdatera lite oftare så kika gärna in igen! :)



Bild från min studentdag på morgonen innan jag går..


Kommentarer
Postat av: Maria

yes nu har jag fått den och därför vill jag shoppa hihi

2008-07-29 @ 17:43:42
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0