Sjukdom och Halkkörning

Hade som sagt halkkörning idag! asså visst va det lite kul, ibland, men inte alls så kul som alla säger...
Blev iallafall godkänd, det var huvudsaken..

Har inte blivit något bättre från förkylningen så det blir nog till att stanna hemma från skolan imorn och kurera mig så jag är pigg till fysik provet på onsdag och resan till London på fredag..

Just ja, det kanske jag inte sagt, ska till London fredag till onsdag med vårat I-val - Cambridge engelska.. ska bli jättekul! Det värsta är att det är så himlans dyrt.. Mamma och pappa är snälla och betalar det mesta men jag får dåligt samvete eftersom dom har betalat hela körkortet som också blivit väldigt dyrt..

Vill gärna vara frisk tills jag ska flyga, är nog inte så skönt att vara så täppt och snuvig när man ska flyga..

Nu ska jag plugga lite och sen blir det duschen.. Senare blir det CSI NY, som vanligt måndagkvällar..

Ha en mysig kväll!

image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0