Pallar inte mer..

Alltså jag pallar inte mer!

Visst det är inte så mycket i skolan just nu men jag har så hög press på mig själv.. Mår fortfarande dåligt över matteprovet jag hade för en vecka sen.. Matte ska va mitt bästa ämne, och det är det, förutom på dom nationella proven..

Det är dom här sista kurserna som kommer göra hela mitt slutbetyg så dom är ganska viktiga.. Behöver ganska högt betyg för att komma in där jag vill tror jag och då blir det ännu mer press än den jag redan har på mig själv.. Låter kanske jättekonstigt, är så svårt att förklara..

Samtidigt måste ja sköta mig med träningen och maten. Har ont i huvudet  typ jämt och då har jag ingen lust att träna men jag känner att jag måste.

Kan man inte bara få må helt bra någon gång eller? Kan man inte bara få va utan att ha press på sig?


Någon som har det som jag eller någon som vet vad jag ska göra?



image6


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0