Hemgjorda julklappar

Glömde ju säga förut att jag o Jennie var nere på stan en sväng. Vi käkade varsin McFlurry och Jennie köpte en ny mascara. Sen kommer jag på idén att jag ska göra egna julklappar till de jag ska ge till.. Vi gick till Panduro Hobby och jag vet inte hur länge vi va där.. Fick iaf det jag tror jag behöver.. Första gången jag ska göra mycket själv.. Spännande!

Det jag kan säga nu är det som blir till min bror: En namnskylt med små träbokstäver..

Jag ger bara till honom av mina syskon av många anledningar.. Dels för att de är 5 stycken och ger jag till dom så borde jag ju ge till mina syskonbarn.. Plus att det bara är Kenth jag umgås med och han är den enda som hör av sig till mig.. Och så ska han hjälpa mig att flytta.. Skulle aldrig klara mig utan honom..

Nej nu blir det slapp framför teven..

Ha det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0