Åt skogen!

Tentan gick åt skogen!

Ingenting av det vi tränat på kom.. Lite tråkigt faktiskt.. Hoppas på det bästa, annars klarar jag omtentan den 5/1!

Jag gick före Jennie och Susanne men några andra var kvar så jag väntade med dom.. Sen gick jag, Susanne, Jennie, Matias och Robert och tröståt pizza.. Fick med mig en liten kartong med pizza hem :)

Resten av dagen ska jag bara ta det lugnt.. Behöver ha en vilodag från allt vad plugg heter.. Ska diska och försöka städa lite.. Sen blir det väl datorn och teven också såklart..

Imorn ska vi ses 10 för att rätta några rapporter, sen börjar den nya kursen: Biokemi.. Jösses, vad har jag gett mig in på?

Nu ska jag diska innan diskvattnet kallnar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0