Mår dåligt..

Usch vad dåligt jag mår.. Har legat i sängen nästan hela dan.. Jag är INTE bakis utan jag har så ont i ansiktet så jag vet inte vart jag ska ta vägen.. Men det är en sådan dag idag..

Har pratat lite med A och det var inte så kul.. tjafsade lite.. :( men det har löst sig nu tror jag..

Sakner E och det var tänkt att vi skulle ses i veckan men jag jobbar ju eftermiddag så det blir svårt.. Det värsta är att jag inte vet vart vi står, eller egentligen vart han står.. Varför ska allt vara så svårt?

Ska försöka bita ihop och plocka lite.. hinner inte i veckan tror jag..

Fortfarande ingen som erbjudit sig och hjälpa mig med designen.. Har ni nåt tips på nån så säg gärna till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0