Söndag

Hej bloggen!


Kom hem ganska sent igår så jag orkade inte skriva här..

Som sagt så fick jag min lägenhet igår.. Tyvärr hade han ingen dammsugare eller så så det var inte städat. Jag och mamma får åka ner i veckan och städa för på söndag ska bror min hjälpa till att flytta ner allt plus att vi åker till Ikea då också..

Blev sjävklart lite shopping också.. Lämnade sakerna där nere men det blev iaf en kavaj från Gina tricot på rean, 99kr och en kofta för 49 kr! Jag älskar Gina Tricot!

I dag ska jag börja packa, har dock inga kartonger än så jag ska börja rensa lite bland underkläder och strumpor först, mycket jag inte behöver ha med mig plus att det är mycket jag varken vill eller kan ha..

Nu måste jag verkligen sätta igång att packa och fixa allt, är ju bara en vecka kvar tills vi ska flytta ner det mesta.. puh.. blir mycket att göra i veckan..

Kram

Gårdagens outfit:


Ny blus från Lindex från rean, jeans också rea på Lindex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0