Fredag

Hej alla! Läget?

Kom hem tidigt idag, hade ingen svenska (=YEES). för er som inte vet är jag inget stort fan av svenska eller samhällsvetenskapliga ämnen överhuvudtaget..

Snart kommer älsk, brorsan kommer också ikväll.. Männen jag älskar mest, pappa också såklart.. hehe..

Som sagt, igår var jag på årsmöte för tennisen.. vi var 6 stycken och hade köpt smörgåstårta för typ 30..
haha tänkte jag.. blev en tårta över så några grannar kommer och äter snart..

Ikväll blir det bara mys... Imorn är det någon mässa som högstadiet har som tennisklubben ska vara med på.. Kanske blir kul... annars blir det bara ta det lugnt i helgen och skriva färdigt projektrapporten till projekterbetet..

Händer i helgen för er?

Kommentarer
Postat av: Anna

snygg header

2008-04-25 @ 15:25:21
URL: http://skitsnackmeanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0