Lördag

Hallå!

Äntligen fick jag sova ut lite, har ju gått upp halv 5 hela veckan..

Idag har jag hunnit plocka lite med det jag ska ha med mig ner till Gbg av det vi köpte i Ullared. Har även provat vad jag ska ha på mig ikväll.. Ska bli kul att träffa allt folk.. A kommer och det blir underbart att träffa honom igen, mys!

Nu ska jag fortsätta plocka lite och ta en värktablett, för att jag ska klara dagen.. Värken kommer och går hela tiden, jobbigt men ikväll tänker jag förhoppnngsvis inte på det..

Pernilla kanske kommer till mig lite innan om hon kommer hem i tid så då blir det väl ett par cider som mamma köpte åt mig.. :)

Hörs väl imorn igen..

Ha en underbar lördag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0