Fredag

Äntligen helg! Är så skönt med helg så det är helt otroligt.. Varit en lång vecka på jobbet men nästa vecka är det bara 4 dagar och sen slutar jag..

Det är fest imorn som typ hela byn är på som jag antagligen också ska på. Pernilla skulle inte vara hemma egentligen och då hade inte jag nån att gå med direkt men nu kommer hon hem.. :)

I helgen blir det väl annars bara att plocka, städa och kanske börja packa lite inför flytten..

Hade hoppats på att få träffa E snart men nästa vecka blir det nog svårt när jag jobbar eftermiddag och i helgen kunde han inte.. :(

Nu blir det duschen och sen blir det mys med mor och far! Ska ta vara på varje stund jag har kvar med dom innan jag flyttar..



Vacker bild från lundlund.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0