Tisdag

Sen uppdatering men jag har pluggat och grejat lite..

Sista riktiga provet imorn.. Skönt! Är så trött på skolan nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen..

Sen har vi massa historia och läsa och betygen ska vara satta på fredag..
Känns inte så värt faktiskt.. Men men det är väl bara att kämpa på..

Ska läsa lite historia nu, tror jag kan matten ganska bra faktiskt.. Eller jag hoppas det iallafall..

Sen blir det Gossip Girl och Desperate housewifes! Perfekt avslutning på en tuff dag..

Ha en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: leia

haha...nä förstår att det inte finns mycket motivation kvar:( men snart ledigt och ikväll är det skvaller på tv minsann så...



kram


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0