Tisdag

Hej alla!!

Precis ätit frukost och sitter nu och jobbar med projektarbetet.. Inte så kul men det måste bli färdigt någon gång..

Idag ska jag försöka städa lite mer och så blir det ner och handla lite.. Sen är det bara att fortsätta plugga..

Direkt när vi kommer tillbaka till skolan efter påsklovet ska vi skriva 2 (!) engelskauppsatser på 2 (!) timmar..  Det är därför jag läser Shopaholic boken.. Hålla igång engelskan över lovet..

Måste öva till högskoleprovet också så att jag får bättre resultat den här gången..
Vill verkligen komma in på det jag tänkt!

Nu ska jag fortsätta plugga lite..

Ha en bra dag så hörs vi senare!

image68


Kommentarer
Postat av: almeida

Tjenare, tyvärr så vann inte du min förra design, men jag tyckte att din nuvarande var så .. "tråkig" :p så har jag gjort en till dig :] (om du vill ha den vill säga)

Den enda du behöver göra är att skicka till min mail ([email protected]) vad det ska stå för namn och vad du bloggar om :] jag tror att du kommer att tycka om headern, den är riktigt snygg! (sen får du gärna rekomendera mig till dom du känner) ;]

Ha en bra dag, kram Almeida

2008-03-18 @ 10:39:49
URL: http://dramaaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0