Ont i morgon

Har precis duschat efter ett litet träningspass här hemma..
Är fortfarande sjuk så jag får ta det lite lugnt än.. Men man måste ju börja komma igång igen..

Gjorde utfall och hur jag än gör och hur få jag än gör får jag såå ont..
Man vet ju att det funkar då så egentligen ska man ju inte klaga..

Nu blir det till att krypa ner i sängen och sova.. Har sovmorgon imorn för första gången på evigheter.. Har alltid haft körlektion på mina sovmorgnar..

Har körlektion imorn också men efter skolan.. Kommer hem tidigt och då har jag bestämt mig för att inte fastna framför datorn, utan fixa med mitt projektarbete och öva lite inför högskoleprovet och så..

Nej, nu är det bäst att jag går och lägger mig..

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0