Myskväll...

Vad gör ni godingar?

Jag har varit ute och kört lite.. Gick bra! Är ju så kul, längtar till körkortet!

Ikväll blir det mys framför Gossip Girl såklart och läsa Shopaholic.. Riktigt bra bok, än så länge iallafall..

Imorn kväll är det myskväll med mina favorittjejer, ska fira Ida som fyllde 19 igår..
 Ni är bäst tjejer! Tack för att ni finns.. Skolan skulle vara dötrist utan er!

Nu ska jag plugga och läsa lite..

Blir nog inget mer bloggande idag.. Almeida ska fixa bloggen åt mig..

Ha en bra kväll!!

image71image72image73image74

Mina favorittjejer! Vääldigt gamla och dåliga bilder dock!










 


Kommentarer
Postat av: Lisa

ha så mysigt! :)

2008-03-18 @ 18:34:31
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0