Lättad

Morrn Morrn!

Händer idag?

Jag ska tjata på far lite så att vi ska ut och öva på att parkera... Han är rädd att jag ska köra på bilar och jag förstår honom faktiskt.. haha

Sen blir det plugga och se på tv..

Känner mig lättad, tog precis ett sockerprov.. VI har en egen apparat att ta det med för både jag och pappa har haft högt socker men fått ner det..
Var rädd att det skulle gått upp nu när jag varit i London och inte tänkt lika mycket på vad jag har ätit..
Men det hade det inte.. Var bättre än vanligt..

Jätteskönt! Jag håller mig ifrån läsk och det fungerar faktiskt..

Nu ska jag äta frukost!

Ha en bra dag!

Ska lägga in bilder från London sen om det fungerar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0