Hemma efter en lång dag..

Är äntligen hemma efter en lång dag.. gick till bussen halv 7 i morse och kom hem halv 7 ikväll...

Jag har dock inte varit i skolan hela dagen.. Direkt när jag kom hem åkte vi till moster och lämna tillbaka väskan jag lånade till London och sen handlade vi.. Träffade min gamla lärare som jag hade på låg- och mellanstadiet så det blev att prata med henne också..

Ikväll ska jag se Kockduellen.. Linda Bengtzing är ju med.. Måste heja på henne :)

Annars blir det äta lite och plugga.. Måste försöka komma igång med svenska uppsatsen..

Den går ut på att jag ska ta en plats t.ex. fruktavdelningen på en affär och beskriva den så detaljerat som möjligt.. En artikel på 400 till 600 ord!

Herregud säger jag bara.. Min fantasi är så kass...


Vill gärna ha lite mer svar på frågan jag ställde igår.. Beck eller Wallander?

image55

Får se om Linda kan laga mat lika bra som hon kan sjunga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0