Annandag Påsk

Shit påsklovet är ju typ slut nu.. Ganska skönt att komma tillbaka till skolan faktiskt, men det är väldigt skönt att ha lov också..

I veckan är det inte så mycket planerat.. Inte så mycket i skolan, måste dock plugga till allt som är veckan efter..

Måste till Lindex en sväng i veckan också, har 30 % rabatt.. Det måste man ju passa på att utnyttja..

Sen ska jag försöka gå till gymmet nån dag efter skolan också.. Får börja lite lugnt så går det säkert bra.
Måste verkligen komma igång igen..

Idag blir det mestadels plugga.. Måste verkligen bli klar med projekterbetet så att jag slipper ha det hängande över mig..

Hoppas ni haft en bra påsk, det har jag!

Ha en underbar dag!

image63

Så här ser jag typ ut idag; myskläder!

Kommentarer
Postat av: Josiee

härligt med myskläder:)hoppas du får en skön måndag

2008-03-24 @ 11:11:33
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: TUMADRE

Hoppas du får en bra dag idag!

2008-03-24 @ 11:57:10
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0