Projektarbetsvecka

Den här veckan har vi projektarbetsvecka i skolan = "ledig" hela veckan.. jag har allt mitt material hemma och på datorn hemma så jag ska inte till skolan nånting. Men var inne i stan igår, hade körlektion och sen sola och tränade jag. gött!

Daniel sov här i natt, längesen han sov över.. myys.. <3 vi försov oss så han höll på att missa bussen, men som tur var gjorde han inte det..

Tittar på tennis på tv nu, Henin vs Sharapova, go Henin! Idag blir det plugg, cykling o tv-tittande. ska försöka få ihop ett CV också så att jag kan gå och söka sommarjobb på Gordons.

Nu ska jag gå och klä på mig, sitter här i pyjamas..

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Jonna

åh skönt att ledig!

2008-01-22 @ 10:50:38
URL: http://jonnaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0