Snart packa

Slutade tidigt idag, gött...

Var och solade i morse och sen hade jag körlektion... nu är det inte långt kvar... :)

Idag blir det ta det lugnt, försöka bli friskare och PACKA!

Ska bli jättekul att åka till London, har ju aldrig varit där... Kul att just Lollo, Anna, Ida och Thyra är med! Andra gången jag flyger.. hjälp!

Några London tips?

Bilder kommer när jag kommer hem.. Kommer hem på onsdag natt så jag ska nog sova hos bror eftersom jag har körlektion morgonen efter.. Vad bra det kommer gå :)

Nu ska jag städa undan lite och packa!

Händer för er resten av dan och kvällen?

image40


Lollo tog den här bilden när vi flög till Berlin.. Själv var jag så skraj att jag inte kunde kolla ut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0