Seg..

Usch va seg jag är.. Somnade typ på historian, kollade på film och då somnar jag jämt i skolan..

Sovmorgon och sluta tidigt = perfekt!

Solade en stund också, det är ju såå skönt! ´Plus att jag behöver bli lite brunare..

Idag blir det träna och plugga, ungefär som vanligt.. Har ju historia tills imorn... Inget kul alls.. Plus att jag behöver jobba på med projektarbetet.. trälit trälit..

Ska försöka fixa lite med bloggen också.. Vill få den lite snyggare... Någon som har något tips?

Nu ska jag fixa en kopp kaffe och sätta mig och läsa historia.. Jippie!!

image5


Bild från Aula Magna, Stockholms Universitet. Från Berzeliusdagarna jag var på fre-lör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0