Gammelfaster!

Jag ska bli gammelfaster!

Zabina var här förut och då berättade hon att hon var med barn.. Hon är så glad och jag vet att hon kommer klara det jättebra! Hon är bäst med barn!

Det låter kanske konstigt att jag ska bli gammelfaster när jag är 18, kanske 19 då. Hon ska få i september, den månaden när typ halva min familj fyller..
Iallafall så är mina föräldrar ganska gamla, mamma 61 i år och pappa 67 i år. Har fem halvsyskon:
Pappa har ett tvillingpar, bror och syster som fyller 41 i år och ett tvillingpar till, två systrar som fyller 44 i år. Mamma har en son som fyller 43 i år. Det är hans dotter som ska få barn.
Svårt att förstå kanske. Har iallfall 10 syskonbarn som alla utom två är yngre än mig, Zabina är 20 i år och Angelica är 19 i år, tre dagar äldre än mig, hehe.

Nu ska jag kolla tv..

Hörs imorn eller nåt!

Puss o kram

image10

Kommentarer
Postat av: Emilia

Herregud va invecklat :)
Gulligt med bäbis-tillskott :)

2008-02-08 @ 23:34:55
URL: http://mumsrumpa.,bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0