Förlåt!

Förlåt för dåligt bloggande! Har haft det väldigt stressigt i veckan.. Mycket i skolan plus att jag har varit sjuk..

Har blivit sämre nu i helgen, pencillinet har inte hjälpt för fem öre och jag har blivit förkyld också.. men nu ska jag sluta tycka synd om mig själv.

Daniel har varit här i helgen, mysigt..

Dagen kommer gå åt till att plugga, har ju stort fysikprov på onsdag som jag måste ha mvg på.. hatar press..

Imorn är det halkkörning som gäller! Inte så kul att jag är sjuk då men det kommer nog gå bra.. Ska köra lite med pappa sen..

Brorsan kommer sen, han ville se balklänningen men den har jag lämnat in hos en sömmerska i stan, så han får vänta lite..

Nu ska jag kolla lite skidor och plugga!

Händer för dig idag då?

Ha en underbar dag!

P.s kommer nog bli dåligt bloggande i veckan också, mycket i skolan.

image33

Hoppas att jag håller mig på vägen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0