Torsdag

Är hemma från skolan idag.. Har feber och jätteont i ansiktet från bihålorna.. Sen kan jag inte svälja eller tugga... hehe jag är verkligen på topp!

Idag blir det ta det lugnt och plugga.. Orkar ingenting..

Just ja, imorn blir det buss till Gbg med klassen och andra naturklassen. Vi ska på teatern Brott och Straff..
Återkommer med betyg..

Jag brukar annars försöka pallra mig iäg till skolan även fast jag är sjuk för jag tycker det är så jobbigt att missa massa men jag vill ju gärna må bättre tills imorn.. Så det blir till att kurera sig idag..

Gör ni idag?

Love <3

Kommentarer
Postat av: anna

jag bor i tidaholm.
kram

2008-04-17 @ 14:16:46
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0