Måndag

Jag vet, har inte bloggat på flera dagar, men har inte haft ork..

Väntar på min dator, får den om två veckor eller nånting.. Som tur är funkar bredbandet på mammas och pappas dator också..

Ganska lugnt i skolan nu, bara projektarbetet... Visserligen är det ganska mycket men men..

Var ju på körslaget i Stockholm i lördags. Var riktigt kul.. Skrek och klappade så jag var helt slut efter.. Och Gullspång är kvar.. GÖTT!

Nej nu måste jag fixa med projektarbetet.. VI hörs senare!

Gör ni idag förresten?


Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

En utav mina vänner fyller 13 år idag och jag har skrivit ett grattis inlägg till henne på min blogg. Både hon och jag skulle bli hemskt glada om du kunde skriva en grattis kommentar i inlägget (=

2008-04-14 @ 21:05:53
URL: http://performance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0