Äntligen!!

Äntligen är jag färdig med projektarbetet! Shit vad skönt!

Ska bara skriva lite mer i loggboken så kan jag lämna in det imorn.. Vilken börda som har lyfts från mina axlar!

Just nu håller far o bror på och sätter in ventilation i mitt rum, luften ska väl förhoppningsvis bli bättre nu..

Själv ska jag bara slappa och kolla på tv resten av kvällen.. Nu är det ONE TREE HILL som gäller! älska!

Imorn blir det skola och direkt när jag kommer hem uppträder Team Linda från körslaget på Göta Holme..
Får man ju bara inte missa....

Händer ikväll för er då?


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor från Ji Fashion 4U värde 650 kr !

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-04-28 @ 12:33:32
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0